Pogosto zastavljena vprašanja

NAROČANJE

Kako se lahko naročim na pregled ali terapijo?

Na pregled ali terapijo se lahko naročite:

  • preko e-pošte na info@medoss.si,

  • telefonsko na 030 741 427,

  • ali preko spletnega obrazca na naši spletni strani.

Odgovorimo vam v roku 24 ur, v kolikor preko telefona nismo dosegljivi, vam še isti dan vrnemo klic.

Za lažjo izbiro termina vam lahko pošljemo elektonski dostop do vseh prostih terminov za izbrano obravnavo ali izvajalca in za vas ustrezen termin izberete in rezervirate sami.

Ali potrebujem napotnico? Ali izvajate obravnave na napotnico ali delovni nalog?

Naše storitve so trenutno le samoplačniške, zato napotnice ne morete unovčiti. Opravljamo pa obravnave v sklopu dodatnih zavarovanj, pogodbe imamo praktično z vsemi zavarovalnicami (npr. Triglav Specialisti, Vzajemna Zdravstvena polica, Generali Specialisti...)

Kakšna je čakalna doba?

V samoplačniškem sistemu so termini običajno na voljo v nekaj dneh do enega tedna, izjemoma v dveh tednih. Točen termin vam sporočimo ob naročilu.

 

CENE IN PLAČILA

Kakšna je cena storitev?

Cenik najdete tukaj - Cenik Medoss. Za več obiskov nudimo posebne ugodnosti – paketi obravnav.

Ali lahko storitev plačam z gotovino ali kartico?

Da, omogočamo plačilo z gotovino, plačilnimi karticami na lokaciji ali vam izdamo račun s plačilom preko TRR.  V primeru nakupa paketa storitev, vam račun izdamo vnaprej po prvi obravnavi.

 

STORITVE IN POTEK OBISKA

Katere storitve izvajate?

Ponujamo:

  • Zdravniške preglede – travmatologija, ortopedija, splošna kirurgija, kmalu tudi proktologija,

  • fizioterapijo,

  • športno diagnostiko,

  • rehabilitacijo po poškodbah in operacijah,

  • osebno vadbo in svetovanje,

  • strokovno vodene skupinske vadbe odraslih po krajih,

  • izdelavo ortopedskih vložkov in sandalov po meri vaših stopal,

  • spletno platformo za vadbo v domačem okolju.

Celoten seznam najdete v zavihku Storitve.

Kdo izvaja terapije in obravnave?

Naš strokovni tim sestavljajo diplomirani fizioterapevti, kineziologi, zdravniki in profesionalni športniki.

Kako poteka prvi obisk fizioterapije ali kineziologije?

Ob prvem obisku terapevt opravi klinični pregled ter pregled izvidov, oceni stanje in nato skupaj določita način zdravljenja ali vadbe. Terapijo ponavadi začnemo že na prvem srečanju, zato prva terapija vedno obsega 60 minut.

Imam bolečine v delu skeleta ali mišicah, a ne vem, na koga naj se obrnem?

Na prvem obisku fizioterapevt opravi oceno vašega stanja in vam na podlagi ugotovitev svetuje, kako naprej. V primeru, da potrebujete dodatne obravnave, specifične vaje ali slikovno diagnostiko, vas usmeri do zdravnika specialista ali kineziologa.

Kaj naj prinesem s seboj?

S seboj prinesite:

  • morebitne izvide slikovne diagnostike in pregledov pri specialistih (MRI, RTG ipd.),

  • športno ali udobno oblačilo.

Imam izvide slikanja, ki mi je bil svetovan na pregledu pri vas. Kako naprej, kam pošljem izvid?

Izvide slikovne diagnostike lahko pošljete preko elektonske pošte info medoss.si ali se naročite na kontrolni pregled in prineste izvide s seboj.

 

LOKACIJA IN DELOVNI ČAS

Kje se nahajate?

Medicinsko-športni center Medoss se nahaja na naslovu Savska cesta 34, Kranj – v pritličju Mega Centra. Bodite pozorni, da v navigacijo vnesete Mega Center in ne naslova, saj si isti naslov deli več stavb.

Ali imate brezplačno parkirišče?

Da, za naše stranke je na voljo brezplačno parkiranje pred centrom - tako v pokritem kot nepoktitem delu parkirišča.

Kakšni so vaši delovni časi?

Delamo od ponedeljka do petka, dopoldan in popoldan, po dogovoru pa tudi izven rednega delovnega časa.

PONEDELJEK 14.00-20.30

TOREK 7.00-20.00

SREDA 7.00-20.30

ČETRTEK 7.00-14.00

PETEK 7.00 - 14.00

SOBOTA, NEDELJA po dogovoru

ODPOVEDI IN SPREMEMBE

Kako odpovem ali prestavim termin?

Termin lahko prekličete preko e-pošte ali telefona. Prosimo, da nas o spremembi, ki je znana vnaprej, obvestite vsaj 12 ur vnaprej.

V primeru izostanka brez odpovedi pred začetkom termina si pridržujemo pravico do zaračunavanja stroškov praznega termina.

 

 

Če imate dodatna vprašanja, nam pišite na info@medoss.si ali nas pokličite – z veseljem vam pomagamo!